Fraktinformation

FRAKTSÄTTFrakta tillBeräknad leveranstidFrakt
PostNord Sweden 13-18 dagar leverans SEK 30.00
GLS Sweden (Om det finns i lager i det lokala lagret) 3-6 dagar leverans SEK 30.00

När kommer min beställning att skickas?

I de flesta fall kommer produkterna att behandlas och skickas inom 24 timmar efter mottagandet av ordern. Fraktinformation kommer att finnas tillgänglig dagen efter det att ditt föremål har skickats, och du kan få leveransinformation för din beställning på Order Tracking-sidan .

Kan jag ändra min adress när jag har beställt?

  • 1Vill du byta leveransadress, så kontakta vår kundtjänst på nätet i god tid.
  • 2Om ordern inte skickas från vårt lager, så kommer kundtjänstteamet hjälpa dig byta adressuppgifterna i operativsystemet.
  • 3Har din ordern skickats, så måste vi få bekräftelse från transportfirman huruvida vi kan byta adress och kan komma att ta ut en extraavgift.
  • 4För att undvika onödiga fraktproblem, fyll i rätt adressuppgifter för din order.

Kan jag hämta batterierna själv?

Kära kund, tack så mycket för ditt intresse och stöd för våra produkter. Tyvärr erbjuder vi för närvarande inte tjänsten för personlig hämtning. Du kan endast köpa och transportera våra batteriprodukter genom vår officiella webbplats eller samarbetspartners inom logistik. Om du har några andra köp- eller transportbehov är vi glada att hjälpa till och göra vårt bästa för att säkerställa att du får batterierna så snart som möjligt. Vi kommer att behandla din beställning snabbt och arrangera för snabb leverans.

Om mitt paket visar att det har levererats men jag har aldrig fått det, vad ska jag göra?

  • 1. Kontrollera den leveransadress du angav vid kassan och granska detaljerna för din order på "Följ order" sidan.
  • 2. Inspektera området runt leveransplatsen. (Se om det finns något paket eller meddelanden om försök till leverans vid ingången till din bostad.)
  • 3. Kontrollera om någon annan har tagit paketet. (Kolla med grannar eller andra hyresgäster om de har fått paketet.)

Kan jag själv välja leveranssätt?

Tyvärr stöder vi för närvarande inte att kunder väljer leveranssätt! Vi värdesätter att erbjuda flexibel och personlig service till våra kunder. För närvarande samarbetar vi dock med logistikpartners som DHL, GLS, PostNL och svenska posten. Om du har några frågor om valet av leveranssätt eller behöver akut service, kontakta gärna vårt kundsupportteam, de kommer vara glada att hjälpa dig.