I de flesta fall kommer produkterna att behandlas och skickas inom 24 timmar efter mottagandet av ordern. Fraktinformation kommer att finnas tillgänglig dagen efter det att ditt föremål har skickats, och du kan få leveransinformation för din beställning på Order Tracking-sidan .
Kära kund, tack så mycket för ditt intresse och stöd för våra produkter. Tyvärr erbjuder vi för närvarande inte tjänsten för personlig hämtning. Du kan endast köpa och transportera våra batteriprodukter genom vår officiella webbplats eller samarbetspartners inom logistik. Om du har några andra köp- eller transportbehov är vi glada att hjälpa till och göra vårt bästa för att säkerställa att du får batterierna så snart som möjligt. Vi kommer att behandla din beställning snabbt och arrangera för snabb leverans.
Tyvärr stöder vi för närvarande inte att kunder väljer leveranssätt! Vi värdesätter att erbjuda flexibel och personlig service till våra kunder. För närvarande samarbetar vi dock med logistikpartners som DHL, GLS, PostNL och svenska posten. Om du har några frågor om valet av leveranssätt eller behöver akut service, kontakta gärna vårt kundsupportteam, de kommer vara glada att hjälpa dig.
Om du befinner dig i en situation där det logistiska systemet visar att paketet har markerats som "levererat", men du faktiskt inte har mottagit det, vill vi förklara följande punkter för att underlätta bättre kommunikation och lösning av problemet:
När ett paket har markerats som "levererat" är vårt ansvar, tillsammans med logistikföretaget, att säkerställa att paketet levereras till den adress du har angett. Om du inte har mottagit paketet kommer vi att aktivt hjälpa dig att lokalisera det och lämna in ett krav till logistikföretaget. Dock kan vi inte ta fullt ansvar för eventuella förluster eller besvär som inte orsakas av vår avsiktliga eller grova vårdslöshet.