② Beställning Skickad (Kundinitierade Skäl, t.ex. felbeställning, ångrat köp)
Att vägra ta emot paketet är inte tillåtet. Om kunden vägrar paketet betraktas det som avstående, och ingen återbetalning ges.
Om en retur behövs, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 30 dagar efter leverans och säkerställ att varan är oanvänd och i originalförpackning.
Kunden ansvarar för följande kostnader:
- Ursprunglig fraktkostnad
- Returfraktkostnad
- 10% återlagringsavgift
③ Beställning Skickad (Logistikmisslyckande på Grund av Kundens Ansvar)
Inkluderar men är inte begränsat till följande situationer:
- Felaktig leveransadress angiven av kunden
- Underlåtenhet att hämta ut paketet inom föreskriven tid
- Vägran att ta emot paketet
- Underlåtenhet att betala tullavgifter eller skatter
Kunden ansvarar för:
- Ursprunglig fraktkostnad
- Vid önskan om omleverans: sekundär fraktkostnad
- Vid avbokning av order: 10% återlagringsavgift
Observera: Vid returer av andra skäl än fel eller kvalitetsbrister på produkten ansvarar kunden för alla skador eller förluster som uppstår under transporten.