Vilka betalningsmetoder accepteras?

Vi accepterar betalningsmetoder *Accepterad
Paypal
Betalningar med PayPal, inget PayPal-konto krävs. Paypal är säkert och gratis för köpare.
Accepterad
Credit Card Credit Card
VISA, MasterCard, USA och Express, JCB, Diners Club, Maestro & Laser Card, etc.
PayPal delar aldrig din ekonomiska information med oss.
Accepterad
eCheck eCheck
Paypal eCheck-betalningar måste rensas innan leverans.(tar vanligtvis 3-6 arbetsdagar)
Accepterad
Note:
Please key in the correct shipping address in English while checking out with PayPal, if you choose "Paypal Express Checkout" as the check out process (not supply one shipping address on our website), or the order will be shipped to your PayPal address.

Behöver jag ett PayPal-konto för att betala?

Nej. Du kan betala med ditt kredit-/betalkort (Visa, MasterCard, American Express och Discover) eller eCheck - allt utan att behöva ha ett PayPal-konto. När du omdirigeras till Paypals sida, vänligen klicka på fliken "Betala med kredit- eller betalkort".

Är PayPal säkert?

Ja. PayPal använder SSL-teknik för att hålla din information säker. Dessutom, när du skickar en betalning med PayPal, kommer mottagaren inte att få känslig finansiell information som ditt kreditkortsnummer eller bankkontonummer. På så sätt behöver du inte oroa dig för att betala personer du inte känner. PayPal är utformat från grunden för att vara ett säkrare sätt att skicka pengar online. Din ekonomiska information kommer varken att säljas eller exponeras för någon återförsäljare eller handlare.

Varför avslogs min betalning med kreditkort?

All betalningshantering sköts av en oberoende och säker betalningsprocessor. swedenbatteri.se får ingen betalningsinformation. Var vänlig verifiera följande och kontakta din kreditkortsutfärdare om problemet kvarstår.

  • Felaktig faktureringsinformation
  • Otillräckliga medel
  • Kortet har rapporterats som förlorat eller stulet
  • Kortet har gått ut
  • Kortet har inte aktiverats
  • Kortet kan inte användas för att betala för varor/tjänster i en miljö där kortinnehavaren inte är närvarande (online/över internet)
  • 3-D Secure (MasterCard SecureCode och Verified by Visa) har inte aktiverats
  • Kreditgränsen har nåtts

Varför är min betalningsstatus fortfarande avvaktande?

Betalning med en eCheck tar några dagar att klara i PayPal. Statusen kommer att vara avvaktande, och vi kommer inte skicka din beställning förrän den har klarnat.

Få felkod 10486 vid PayPal-betalning? Här är möjliga lösningar.

Om du stöter på felkoden 10486 (10486, transaktionen kunde inte slutföras. Vänligen omdirigera till PayPal) när du försöker betala med PayPal och transaktionen misslyckas, kan det bero på följande orsaker:

  • Kan inte verifiera fakturaadressen från finansinstitutet.
  • Transaktionen överstiger kortets gräns.
  • Kortutfärdaren har avvisat transaktionen.

För att lösa problemet föreslår jag följande steg:

  • Verifiera din fakturaadress:Se till att den fakturaadressinformation du tillhandahåller vid kassan matchar adressen som är kopplad till ditt kreditkort. Om det finns några skillnader, korrigera och försök betala igen.
  • Kontrollera kreditgränsen för ditt kort:Kontakta din kreditkortsutfärdare för att bekräfta om ditt kort har nått sin kreditgräns eller om det finns tillräckligt med kreditutrymme för att slutföra transaktionen.
  • Kontakta din kortutfärdare: Ta kontakt med din kreditkortsutfärdare för att få exakt information om varför transaktionen avvisades. De kan möjligen ge mer information om problemet och hjälpa dig att lösa det.

Om du fortfarande stöter på problem efter att ha följt dessa steg kan det vara värt att överväga andra betalningsalternativ eller kontakta PayPal:s kundsupport för ytterligare hjälp.